Οι μαθησιακές δυσκολίες συνήθως εμφανίζονται προς το τέλος της Α΄ ή στις αρχές της Β΄ Δημοτικού. Κάποιες από τις ενδείξεις, που θα πρέπει να κινητοποιήσουν τους εκπαιδευτικούς και την οικογένεια είναι οι εξής:
-δυσκολία στην εκμάθηση ανάγνωσης και γραφής
-προσθέτει ή αφαιρεί γράμματα σε λέξεις
-παραλείπει ολόκληρες λέξεις, όταν διαβάζει και γράφει
-δυσκολεύεται να μάθει την ώρα
-γράφει αργά
-γενικά δεν κάνει τις δραστηριότητες με τους ίδιους ρυθμούς, σε σχέση με τους υπόλοιπους μαθητές.
Οι μαθησιακές δυσκολίες δεν συνδέονται με τη νοημοσύνη. Η νοημοσύνη τους είναι μέσου όρου έως και πολύ υψηλή. Η διαφορά τους είναι, ότι βλέπουν, ακούν κι αντιλαμβάνονται με διαφορετικό τρόπο από τα υπόλοιπα άτομα.
Οι άνθρωποι με μαθησιακές δυσκολίες εμφανίζουν:
- Δυσλεξία
- Δυσαριθμησία
- Δυσγραφία
- Δυσαναγνωσία
- Δυσορθογραφία
- Δυσπραξία
- Διάσπαση της Προσοχής &Υπερκινητικότητα
ΠΗΓΗ: "Οι συχνότερες μαθησιακές δυσκολίες" στο kids.in.gr/kid-reloted/growth/article/?aid=1231265938
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου