Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2014

Δραστηριότητες και Δυσλεξία

     Το παιδί με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες δυσκολεύεται να αντεπεξέλθει εκεί που οι συνομήλικοι του μπορούν, στο σχολείο. Το μεγαλύτερο ποσοστό της καθημερινότητας του το περνά κάνοντας πράγματα που έχουν σχέση με γλωσσικές πληροφορίες και η  αξία του ορίζεται με το αν μπορεί ή όχι να διαβάσει εύκολα, να καταλάβει και να απαντήσει, να γράψει γρήγορα και χωρίς λάθη, να θυμηθεί.
    Είναι επομένως απαραίτητο να δίνεται η ευκαιρία στο παιδί με Δυσλεξία  να κάνει κάτι που το ευχαριστεί και να μην αξιολογείται μόνο απο την σχολική του επίδοση. Άλλωστε οι ίδιες οι δραστηριότητες διδάσκουν δεξιότητες και ενισχύουν τομείς που τα παιδιά χρειάζονται.

3 βασικές δραστηριότητες είναι:

  • Τα αθλήματα ή άλλες κινητικές δραστηριότητες πχ. ποδόσφαιρο, μπάσκετ, χορός 
  • Η μουσική
  • Οι καλλιτεχνικές δραστηριότητες πχ. ζωγραφική, χειροτεχνίες κτλ



  Αυτές οι δραστηριότητες τονώνουν την αυτοπεποίθηση και αυτοεκτίμηση του, το παιδί νοιώθει ότι ανήκει κάπου που μπορεί να εκφράσει άνετα την προσωπικότητα και τις ικανότητες του. Επίσης συμβάλλουν εξαιρετικά στην ανεξαρτησία και στην αυτονόμηση του παιδιού

ΠΗΓΗ:

 


απαραίτητο να δίνεται η ευκαιρία στο παιδί με Δυσλεξία και άλλες ειδικές μαθησιακές δυσκολίες να κάνει κάτι που το ευχαριστεί και να μην αξιολογείται μόνο απο την σχολική του επίδοση. Άλλωστε οι ίδιες οι δραστηριότητες διδάσκουν δεξιότητες και ενισχύουν τομείς που τα παιδιά χρειάζονται. - See more at: http://dyslexiaathome.blogspot.gr/2012/03/blog-post_27.html#sthash.DSd70o8b.dpuf

Το παιδί με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες δυσκολεύεται να αντεπεξέλθει εκεί που οι συνομήλικοι του μπορούν, στο σχολείο. Το μεγαλύτερο ποσοστό της καθημερινότητας του το περνά κάνοντας πράγματα που έχουν σχέση με γλωσσικές πληροφορίες οι οποίες δίνονται με τρόπο που αυτό δεν το βοηθούν να καταλάβει. Η αξία του ορίζεται με το αν μπορεί ή όχι να διαβάσει εύκολα, να καταλάβει και να απαντήσει, να γράψει γρήγορα και χωρίς λάθη, να θυμηθεί. - See more at: http://dyslexiaathome.blogspot.gr/2012/03/blog-post_27.html#sthash.DSd70o8b.dpuf
συμπεριφορά και γενικά τα προβλήματα συμπεριφοράς που εμφανίζουν τα αγόρια με μαθησιακά προβλήματα αναγκάζουν το περιβάλλον του να απευθυνθεί σε ειδικούς όπου και γίνεται τελικά η διάγνωση.

Τα κορίτσια αντίθετα που αντιμετωπίζουν μαθησιακά προβλήματα είναι πιο αποτραβηγμένα και ντροπαλά παιδιά, δεν δημιουργούν "πρόβλημα" στο περιβάλλον και είναι συνήθως οι "αόρατοι" μαθητές. Αυτό όμως σημαίνει ότι δεν θα παραπεμφθούν τόσο συχνά σε κάποιον ειδικό για αξιολόγηση οπότε και η μαθησιακή δυσκολία δεν θα διαγνωστεί.

Αυτή είναι μια βασική αιτία που οι επίσημες διαγνώσεις μαθησιακών δυσκολιών σε αγόρια είναι πολύ περισσότερες απο ότι στα κορίτσι
- See more at: http://dyslexiaathome.blogspot.gr/2011/10/blog-post_4107.html#sthash.DzdZEWrP.dpuf
συμπεριφορά και γενικά τα προβλήματα συμπεριφοράς που εμφανίζουν τα αγόρια με μαθησιακά προβλήματα αναγκάζουν το περιβάλλον του να απευθυνθεί σε ειδικούς όπου και γίνεται τελικά η διάγνωση.

Τα κορίτσια αντίθετα που αντιμετωπίζουν μαθησιακά προβλήματα είναι πιο αποτραβηγμένα και ντροπαλά παιδιά, δεν δημιουργούν "πρόβλημα" στο περιβάλλον και είναι συνήθως οι "αόρατοι" μαθητές. Αυτό όμως σημαίνει ότι δεν θα παραπεμφθούν τόσο συχνά σε κάποιον ειδικό για αξιολόγηση οπότε και η μαθησιακή δυσκολία δεν θα διαγνωστεί.

Αυτή είναι μια βασική αιτία που οι επίσημες διαγνώσεις μαθησιακών δυσκολιών σε αγόρια είναι πολύ περισσότερες απο ότι στα κορίτσια.
- See more at: http://dyslexiaathome.blogspot.gr/2011/10/blog-post_4107.html#sthash.DzdZEWrP.dpuf
συμπεριφορά και γενικά τα προβλήματα συμπεριφοράς που εμφανίζουν τα αγόρια με μαθησιακά προβλήματα αναγκάζουν το περιβάλλον του να απευθυνθεί σε ειδικούς όπου και γίνεται τελικά η διάγνωση.

Τα κορίτσια αντίθετα που αντιμετωπίζουν μαθησιακά προβλήματα είναι πιο αποτραβηγμένα και ντροπαλά παιδιά, δεν δημιουργούν "πρόβλημα" στο περιβάλλον και είναι συνήθως οι "αόρατοι" μαθητές. Αυτό όμως σημαίνει ότι δεν θα παραπεμφθούν τόσο συχνά σε κάποιον ειδικό για αξιολόγηση οπότε και η μαθησιακή δυσκολία δεν θα διαγνωστεί.

Αυτή είναι μια βασική αιτία που οι επίσημες διαγνώσεις μαθησιακών δυσκολιών σε αγόρια είναι πολύ περισσότερες απο ότι στα κορίτσια.
- See more at: http://dyslexiaathome.blogspot.gr/2011/10/blog-post_4107.html#sthash.DzdZEWrP.dpuf

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου